2009/11/07

TAG dr blog CAHAYA MATA

@ Orang yang BAIK adalah..
# orang yang ikhlas..

@ SAHABAT selalunya..
# menceriakan idop sahabatnyer..

@ MenCINTAI adalah..
# menyayangi,mengambil berat n memahami antara satu sama lain..

@ Putus CINTA bila...
# x memahami antara satu sama len..found another lover..haha

@ DUIT buat saya tiba-tiba jadi...
# sangat gembire..teruja ntok bershopping~


@ Saya RINDU..
# nana kechik skang ni..


@ Cara saya menunjukkan KASIH SAYANG..
# mmm..mcm2 cara..rahsiaa..

@ Bila saya DIKHIANATI...
# diamm..menyepikan diri..

@ Saya pilih BUNGA apabila...
# ngah angau..haha


@ Tiga orang yang saya ingin katakan I LOVE U setiap hari ialah...
1. zaid

2. zaid
3. zaid

@ Waktu saya 13 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
# hehe..da x igt laaa..

@ Waktu saya 21 tahun, saat paling tak dapat dilupakan...
# skang bru 23 taun,byk sgt kenangan manis..

@ Saya MENANGIS bila...
# tgk cte sedih,gaduh ngan zaid,tensen ngan sape2,sakit..

@ CANTIK pada kacamata saya…
# ikhlas n hati baek..

@ Tak ada yang paling mengGEMBIRAkan saya kecuali...
# dapat kawen ngan zaid..haha


@ Jika saya boleh UBAH sesuatu, ia adalah...
# waaa...susah nk pker ni..


@ Jika SENYUMAN tidak boleh dihentikan, saya akan…
# tutup mulot saye..xnmpakla senyuman..haha

@ Tiga orang INSAN paling penting dalam hidup saya...
1. ayah dan mak..

2. akk adk n abg sume..especially akk la..dorg byk bantu dlm masalah kewangan saye..
3. zaid..kak ain..kwn2..


@ Jika saya ada RM 1 JUTA, saya akan berikan kepada...(selain 3 orang di atas)...
1. nk bg kt mak ayah + adk beradik..
2. nk enjoy ntok diri sendiri + zaid..haha
3. blanje kwn2 sume..

@ Jika kamu ingin BERJAYA, maka kamu mesti….
# berusaha+berdoa..

@ Warna yang memberi saya INSPIRASI...
# pink

@ Duit bukan segala-galanya, TETAPI…
# duit itu penting


@ Saat paling MENYENTUH PERASAAN pernah saya lalui adalah…
# mmmm..biarla rahsia


@ Saya akan TERSENYUM PANJANG bila…
# zaid bg coklat..hee..


@ Dan..bila saya GEMBIRA, saya…
# akan gembirakan org len...


@ Jika saya tak dapat CINTA si dia, maka saya…
# lepaskan si dia kpd orang yang lebih mencintainya dan dia cintai..


@ Perkara yang paling INDAH telah saya lakukan SEMALAM adalah…
# mkn mlm ngan buah ati..


@ Jika saya boleh menulis sebuah buku, TAJUKnya adalah…
# kisah seorang insan bernama aini..

@ Sebelum saya PERGI buat SELAMA-SELAMANYA..saya ingin..
1. membahagiakan ayah dan mak yang sangat SAYA hormati...
2. minta maaf pd semua org atas kesalahan yg SAYA lakukan...
3. kawen ngan zaid..haha

@ Saat melakukan semua 30 SOALAN ini, saya rasa…
# rase teruja ntok membahagiakan sume org..


lepas ni SAYA harap mereka ni akan jawab soalan2 ni..hehehe...

~ meow
~ zyla
~ nad
~ nana
~ ika
~ fatin
~lin
~intan

5 comments:

Lady~int said...

pjg gile kene jwb nih...saje nk suruh ak xstadi dsp la ni..hehehee

Unknown said...

amboi...zaid aje yg die sayang. hahahhahhaa......

gudlak exam!!!!!!!!!

aiNi. said...

haha..mestila syg buah ati..ko pon ayob je kn..hehe..uat la tag ak ni nad..

aiNi. said...

lady int: mmg niat dihati xmo bg ko stad dsp..lalalala..

AinNur Haris said...

sorry dh lama tak dtg jenguk blog ni.. huhuhuuu..

thanks jawab tag ni yer.. :)