2010/12/22

andartu?


ow.sekarang umur sudah 23tahun.lagi dua minggu jadi 24 tahun.tapi bila sudah 3 mac baru betul-betul genap 24 tahun.hari tu,ada borak-borak kosong dengan kawan-kawan.ada yang keluarkan topik bagitahu kalau umur sudah 25 tahun, dah jadi andartu.emmm.bila aku bagitahu kat kakak aku,mereka cakap kita tengok dan lihat aku ni nanti jadik andartu ke tidak.itu sudah pasti la sebab umur 24 baru habis belajar.mahu bekerjaya dulu.melihat dunia yang indah dulu.mahu tak mahu,27 kot baru aku fikir nak kawin.haha.

lambat sangat habis belajar ni.aku dah tak larat berfikir.semester ini, keputusan peperiksaan aku teruk.mungkin aku malas kan.yelah,pukul 12malam keluar makan kat 25jam.pagi esok ada paper pukul9.balik rumah pukul 1 2 pagi.akhirnya dapat B-.hahaha.padan muka aku kan.tapi aku masih senyum kerana sv bagi A- untuk final projek aku.alhamdullillah.syukur sangat sangat sebab projek aku entah apa pun aku macam tak faham lagi walaupun aku dah buat hard cover.hehe.

lagi satu semester aku kena belajar.aku kena tukar niat belajar untuk semester baru ni.aku nak belajar bersungguh-sungguh kot.hehe.

No comments: