2011/04/01

hei kau.

malam tadi, aku kena marah. kenapa?
sebab aku takut nak join bisnes free orang tu.

hati aku bermonolog. " hei kau, kenapa kau nak marah aku? bukan aku yang sibuk sibuk tanya kau pasal bisnes kau. kau yang promote kat aku. aku dengar la.tapi macam tak logik bisnes tu. kau ingat senang senang ke nak bagi nombor kad pengenalan aku, no phone aku dan nama penuh aku suka suka hati haa? memang lah kau cakap free tapi mana ada benda free dalam dunia lah."

pagi tadi aku bangun pukul 7 40 pagi. kelas pukul 8 pagi. masa buka pintu bilik, budak depan bilik aku pun bukak pintu. tapi aku sempat masuk dulu dalam shower room. tapi yang aku hairan, budak tu bising bising. buat bunyi tanda protes. bila aku siap mandi pun, dia sepak je baldi mandi dia. tunjuk lagi protes.

hati aku bermonolog. " hei kau, kenapa kau nak marah aku? aku potong queue kau nak mandi ke? aku dulu masuk shower room tu kot. lain lah kalau kau tunggu depan shower room tu pastu tetiba aku datang potong queue kau kan. kalau kau gaduh dengan boyfriend kau pun, kenapa aku yang kau marah."


semua rasa marah simpan dalam hati. bila hati full, hati akan cakap " hei kau, aku memang menyampah la dengan kau."

3 comments:

lady~yint said...

haha sabar jelaaa...aku xg kelas lg...sape suh puan tkr kelas kul 8..

FariDdA AshiKen BinTi Meor ShahaRiM said...

ni mesti kad debit bank tu kan..
hey kau.. esk study di lib okeh

aiNi. said...

intan: haha.aku pn hampir terbabas tadi.

fifi: bkn.ni power root ape ntah.esok kte jumpa di liberi.oke!