2011/07/08

kisah beliau

minggu lepas, kasi laptop aku yang berumur hampir enam tahun itu kepada encik penyelia. encik penyelia aku ini hebat dalam membaiki dan membaik pulih laptop dan segala jenis barang elektrik.

oh, terima kasih encik penyelia. tanpa kamu, laptop aku akan terus bergantung harap pada dua bijik cooler. sebelum ini aku salahkan laptop aku sebab usia dan kerendahan kelajuan beliau yang menyebabkan beliau jadi macam itu. namun hakikat yang sebenar ialah kilang kayu yang berada di UTHM. 

habuk debu dan segala bagai yang mencemarkan udara telah membuat laptop aku merana. enam tahun laptop aku menderita, sengsara gara-gara kilang kayu di sebelah UTHM itu.


ini rupa bentuk laptop aku yang sebenar.


ini pula rupa bentuk habuk yang menyebabkan beliau tidak dapat bernafas dengan baik.


p/s: jika sekiranya encik penyelia baca blog, saya sudah merealisasikan harapan encik.abadikan gambar laptop ini.

3 comments:

guRLz said...

yg itam tu ke habuknya.. dasyatttt. suruh dia repair laptop aku skali.. :)

guRLz said...

suruh repair laptop aku skali

aiNi. said...

haha.tulaa pasal.dasyat kan.mehla nk dye baiki laptop ko pn.hehe